راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان جهت دریافت ویزای آلمان یکی از آموزش های کاربردی است. کشور آلمان به دلیل جذابیت و امکاناتی که دارد هم از لحاظ گردشگری هم اقامتی افراد زیادی را به خود جذب می کند. به همین دلیل افراد برای گرفتن وقت سفارت بسیار اقدام میکنند. در این محتوا در مورد کارهایی که در این زمینه باید انجام دهند، صحبت کردیم.

 آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان

دانستن روش های گرفتن اقامت آلمان به دلایل مختلفی دارای اهمیت است. اول اینکه آلمان کشوری است که از لحاظ جذابیت و امکانات بسیار موقعیت خوبی دارد، از این رو افراد آن کشور را هم برای سفر رفتن و هم برای اقامت بسیار انتخاب میکنند.

از این رو گرفتن وقت سفارت آلمان به خصصو گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی همیشه زمانبر است که دلیل آن هم استقبال مردم برای رفتن به این کشور میباشد. ویزاهای مختلفی را در این زمینه میتوان دریافت کرد مثل گردشگری، تجارت و تحصیلی و … .

اگر شما هم به هر دلیلی قصد رفتن به این کشور را دارید اولین قدم شما تعیین وقت سفارت آلمان در تهران است. این وقت گرفتن شرایطی دارد که در عین سادگی پیچیده نیز میباشد. آنها با توجه به نوع ویزایی که میخواهید بگیرید متفاوت هستند.

به هر حال باید برای اینکه مدارک خود را برای اخذ ویزا به سفارت تحویل دهید از قبل وقت بگیرید. در این مقاله نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان را به شما میگوییم. اگرچه در صورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه گرفتن وقت سفارت آلمان جهت اخذ ویزای آلمان

همین حالا با ما تماس بگیرید

چگونه وقت سفارت آلمان بگیرم

اگر اطلاعات موجود در این مقاله در مورد آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان به اندازه کافی برای شما روشن نبوده است و متوجه اینکه چه باید بکنید نشدید کافی است به مجموعه ما مراجعه نمایید. به طور کلی مراجعه برای شما منفعت هایی دارد که کار شما را راحت تر و آسان تر میکند.

مدارکی که در بالا به آن اشاره شد بسته به اینکه چه نوع ویزایی بخواهید بگیرید فرق میکند. امکان دارد لازم باشد یک سری مدارک دیگر نیز به آن اضافه شود. در هر صورت ما با توجه به دانش و آگاهی که در این زمینه داریم به شما کمک میکنیم تا هیچگونه مشکلی در زمینه مدارک و گرفتن وقت سفارت پیش نیاید.

تعیین وقت سفارت آلمان بصورت آنلاین

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان را با این مطلب آغاز میکنیم که باید برای گرفتن این وقت به سایت مراجعه کنید و این کار را اینترنتی انجام دهید. البته این برای حالتی است که مدت اقامت شما در کشور آلمان قرار است بیشتر از 90 روز طول بکشد.

اگر سوال شما این است که وقت سفارت آلمان چقدر طول میکشد تا برای شما زمان مصاحبه تعیین کنند باید بگوییم حتی ممکن است تا یک یا دو سال نیز طول بکشد. مصاحبه هم تنها برای وقتی است که قرار است برای تحصیل به کشور آلمان بروید و مدت اقامت شما در این حالت بسیار زیاد است.

پس اولین راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان که میخواهیم به شما بگوییم این است که اگر مدت اقامت شما بیشتر از مدتی است که گفتیم حتما از مدت ها قبل به فکر گرفتن وقت سفارت آلمان باشید. که این وقت را میتوانید به راحتی به صورت اینترنتی دریافت کنید. در ادامه مدارکی که برای این ثبت نام اینترنتی لازم است را به شما میگوییم.

مدارک لازم برای دریافت وقت سفارت آلمان اینترنتی

قدم بعدی برای آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان مدارکی است که باید در زمان ثبت نام در سایت سفارت آلمان آماده کنید. این موارد شامل موارد زیر میشود:

  • شماره تماس
  • ایمیل معتبر
  • عکس
  • پاسپورت دارای اعتبار حداقل 12 ماه
  • اطلاعات دقیق فردی

آنچه در بالا اشاره شد اطلاعات و مدارکی است که مربوط به شما میباشد و هنگام درخواست وقت از سفارت برای گرفتن وقت برای مصاحبه سفارت آلمان باید آنها را وارد سایت کنید.

ابتدا حساب کاربری ایجاد کنید و بعد این مدارک را برای آنها ارسال نمایید. پس از ارسال آنها بعد از گذشت کمتر از یک ساعت برای شما ایمیلی حاوی تایید درخواست شما صادر میشود.

پس در وهله اول حتما یک ایمیل معتبر و بعد تمام اطلاعات دیگر را به صورت صحیح وارد کنید. هرگونه خطا و اشتباه در آنها ممکن است کار شما را عقب بیندازد.

همچنین حدود چند روز قبل از وقت مصاحبه تعیین شده ایمیلی به  شما می آید که در آن زمان مصاحبه شما تعیین شده و برای حضور قطعی خود در زمان معین شده باید آن را تایید کنید. معمولا این نوع وقت گرفتن برای ویزاهای دانشجویی و کاری جهت مهاجرت به آلمان از طریق کار و دانشجویی است. در روز تعیین شده مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا را همراه خود باید ببرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ وقت سفارت آلمان به صورت حضوری

در مورد آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان زمانی که باید همراه خود مدارک را به سفارت ببرید مخصوصا زمانی که میخواهید برای گردشگری ویزا بگیرید باید مدارک شما کامل باشد. در این قسمت در مورد این مدارک  که باید همراهتان باشد، میگوییم. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • اصل گذرنامه ( باید حداقل دو صفحه خالی داشته باشد. )
  • کپی گذرنامه
  • فرم درخواست ویزا ( فرم را کامل کنید و امضا نمایید و به همراه عکس متصل به آن همراه خود داشته باشید. )
  • عکس ( عکس دارای پس زمینه سفید باشد و به تازگی آن را انداخته باشید. )
  • بیمه مسافرتی ( برای مدت زمانی که در سفر هستید. )
  • ویزاهای گشته ( تمام ویزاهایی که طی چند سال گذشته داشتید را همراه خود ببرید. )
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • رسید هتل رزرو شده
  • پرینتی از گردش حساب خود طی سه ماه گذشته
  • شناسنامه، کارت ملی
  • فیش های حقوقی
  • قراردادهای کاری

سعی کنید تمام مدارک را بدون عیب و نقص همراه خود داشته باشید تا در کار شما اشکالی پیش نیاید. چون هرگونه نقص در پرونده شما باعث میشود وقتی که دارید را از دست دهید و کار شما عقب بیفتد.

گرفتن وقت اضطراری سفارت آلمان

آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان در وقت هایی که زمان کمی دارید با حالت عادی فرق میکند. شما در این زمان نیاز به این دارید که به سرعت وقت برای اخذ ویزا صادر شود.

با توجه به قوانینی که وجود دارد فقط در زمان فوریت های پزشکی میتوانید از وقت سفارت آلمان فوري استفاده کنید. همچنین یکی دیگر از مورد ها این است که فرد از لحاظ امنیتی دیگر نتواند در کشور باشد و سریع باید از کشور خارج گردد.

به هر حال این طور نیست که شما هر وقت بخواهید و به هر بهانه ای وقت ضروری بگیرید از طرفی همانطور که گفتیم هر روز قوانینی که اضافه میشود بیشتر از دیروز است. اگر در این زمینه نیز میخواهید کار شما سریع تر صورت گیرد میتوانید به مجموعه ما مراجعه کنید.

بهتر است چنین بگوییم اگر در مورد هر آنچه گفته شد میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید و برای اخذ ویزا اقدام کنید میتوانید با ما تماس حاصل کنید تا کار شما را در تمام زمینه هایی که گفته شد به بهترین نحو انجام دهیم و شما را از دردسرها و نگرانی هایی که در این زمینه وجود دارد، دور نگه داریم.

هزینه گرفتن وقت سفارت آلمان

مرحله بعدی از آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان مربوط به هزینه ها میشود. به هر حال مبحث هزینه بسیار مهم است. بسته به اینکه وقت معمولی بخواهید یا وقت ویژه میزان هزینه از 190 تا 600 هزار تومان متفاوت است.

میتوانید برای دریافت اطلاعات دقیق در مورد هزینه وقت سفارت آلمان با ما تماس حاصل کنید. در هر صورت این نکته را باید بدانید که سفارت برای اینکه به شما وقت بدهد هزینه دریافت میکند و زمانی هم که ما برای وقت شما اقدام میکنیم بخشی از این پول علاوه بر دستمزد ما برای هزینه های سفارتخانه میباشد که شما را در جریان آن خواهیم گذاشت. هزینه مهاجرت به آلمان با توجه به نوع ویزای شما متفاوت خواهد بود به عنوان مثلا هزینه مهاجرت به آلمان تحصیلی با مهارت به آلمان از طریق روش های دیگر متفاوت خواهد بود

برای مشاوره در زمینه گرفتن وقت سفارت آلمان جهت اخذ ویزای آلمان

همین حالا با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟