آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی

گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در کشور آلمان را دارند، مسئله مهمی است. در این محتوا به آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان پرداختیم. تمام نکات در این زمینه را گفتیم تا افرادی که قصد این کار را دارند با آشنا شوند. سپس مجموعه را برای انجام این کار به آنها معرفی کردیم.

گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی

آلمان یکی از کشورهایی است که از لحاظ تحصیلی بسیار دارای شرایط خوبی میباشد. بسیاری از افراد برای ادامه ی تحصیل این کشور را انتخاب میکنند و برای دانشگاه های آنجا درخواست ارسال میکنند و منتظر پذیرش میمانند.

به همین دلیل افراد پس از پذیرش توسط دانشگاه های آلمان برای اینکه بتوانند کارهای مربوط به گرفتن ویزای آلمان را انجام دهند برای گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی اقدام میکنند. اینکه بدانید در این زمان باید چه کارهایی انجام دهید کمی ممکن است شما را گیج کند.

همچنین در این بین افرادی هستند که در مورد این موضوع اغلب اطلاعت زیادی ندارند و در هنگام مواجه شدن با آن نمیدانند باید چه کاری انجام دهند به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مقاله به آموزش گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی بپردازیم تا با آن آشنا شوید. دانستن آنچه قرار است به شما بگوییم بسیار مهم است اگر این نکات را در انجام این پروسه ندانید ممکن است با آینده خود بازی کرده باشید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

جهت گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی

همین حالا با ما تماس بگیرید

 

وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی چقدر طول میکشد

اولین سوالی که برای شما پیش می آید این است که برای گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی چه زمانی اقدام کنیم تا بهتر باشد. باید بدانید که قرار نیست امروز برای گرفتن وقت اقدام کنید و فردا به شما وقت بدهند. این کار طول میکشد.

مخصوصا کشور آلمان در بین سایر کشورهای اروپایی متقاضی بیشتری دارد به همین دلیل ترافیک برای گرفتن وقت بالا است. اگر میخواهید برای یک زمان مشخص اقدام کنید بهتر است از ماه ها قبل به فکر گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی باشید.

این مدت زمان ممکن است بین یک تا دو ماه طول بکشد. البته این زمان ممکن است بیشتر از اینها نیز باشد. اما گاهی اوقات افراد وقت زیادی را ندارند و برای تکمیل کارهای خود نیاز به این دارند که سریع تر این گرفتن وقت صورت گیرد از این رو میتوانند از گرفتن وقت اضطراری سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی استفاده کنند.

اما این گزینه تنها زمانی قابل استفاده است که شرایط مساعد باشد و مشکلی از طرف سفارت آلمان دانشجویی وجود نداشته باشد. به همین دلیل استفاده از این گزینه در حال حاضر برای شرایط اضطراری مثل شرایط پزشکی است. پس حواستان باشد تا زمان بندی درست داشته باشید.

راهنمای گرفتن وقت سفارت آلمان تحصیلی

برای گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی باید به سایت آنلاین سفارت آلمان مراجعه کنید. سپس با وارد شدن به سایت اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، ایمیل خود، شماره پاسپورت، شماره تلفن را وارد کنید تا حساب کاربری برای شما ایجاد گردد و اطلاعات شما برای گرفتن وقت ثبت شود.

بعد از ثبت اطلاعات پس از کمتر از یک دقیقه پیامی حاوی اینکه درخواست شما از طرف سفارت قبول شد به شما ارسال میشود. بعد از گذشت یک تا دو ماه ایمیل دیگری به شما ارسال میشود که وقت مصاحبه سفارت آلمان دانشجویی را برای شما تعیین میکند.

بعد از اینکه این پیام برای شما ارسال شد تنها 7 روز وقت دارید تا زمان تعیین شده را تایید کنید اگر این کار را انجام ندهید وقتی که به شما داده میشود از بین میرود. پس توصیه ما به شما این است زمانی که انتظار ایمیل را میکشید بخش اسپم ایمیل خود را نیز چک کنید. چون اگر آن را از دست دهید خیلی بد میشود. پس کسانی که متقاضی گرفتن وقت سفارت آلمان ویزای دانشجویی هستید به این نکته مهم حتما توجه داشته باشید.

مدت زمان صدور ویزای دانشجویی آلمان

برای اینکه ویزای دانشجویی شما صادر شود همانطور که گفتیم اولین قدم گرفتن وقت سفارت آلمان ویزای تحصیلی است. شما زمانی که برای گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی اقدام میکنید و در سایت درخواست میدهید، همانطور که گفتیم بعد از مدتی به شما وقت داده میشود که این همان وقت مصاحبه شما است.

شما باید در ساعت مشخص در سفارت آلمان حضور پیدا کنید تا با آفیسر سفارت آلمان مصاحبه کنید. در این مصاحبه قرار است اطلاعاتی در مورد خود به زبان آلمانی یا انگلیسی بدهید و مدارک خود را به او نشان دهید. بعد از اینکه این مصاحبه چند دقیقه ای صورت گرفتن حال باید منتظر بمانید تا ویزای تحصیلی شما صادر شود. مدت زمان اخذ اقامت آلمان همچنین مدت زمان اخذ ویزای دانشجویی آلمان با توجه به شرایط مختلف میتواند متفاوت باشد. برای مثال از 2 ماه تا 2 سال ممکن است طول بکشد.

نحوه گرفتن وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی

در مورد نحوه گرفتن وقت سفارت تحصیلی آلمان در قسمت های قبل به طور کامل توضیح دادیم. در این قسمت در مورد مدارکی که باید با خود به سفارت آلمان برای مصاحبه ببرید صحبت خواهیم کرد.

مدارک لازم برای سفارت آلمان دانشجویی

این مدارک شامل موارد زیر میشوند:

  • کپی و اصل آخرین مدرک دانشجویی ( مدارک خود را باید به زبان آلمانی نیز ترجمه کنید.)
  • رزومه فردی
  • گذرنامه
  • دو قطعه عکس
  • اصل نامه ای که از دانشگاه پذیرنده دارید.
  • شناسنامه و کارت ملی
  • نامه تمکن مالی
  • سوابق بیمه
  • سوابق کاری
  • بیمه مسافرتی
  • انگیزه نامه تحصیلی

تمامی مدارکی که در بالا به آن اشاره شد هم به صورت اصل و هم به صورت کپی باید ارائه گردد. همچنین باید این مدارک ترجمه نیز شوند و مهر و امضای تایید دادگستری زیر آنها باشد تا دارای اعتبار شود. زمانی که برای مصاحبه میروید این کار با حساسیت و دقت صورت میگیرد.

به همین دلیل گاهی اوقات حتی یک سال و خورده ای طول میکشد تا ویزا صادر شود به همین دلیل اینکه مدارک به طور دقیق از قبل آماده شوند و تحویل گردند بسیار مهم است. شاید الان دچار نگرانی شده باشید که نکند کارها را با اشتباه پیش ببرید برای این کار ما برای شما پیشنهادی داریم.

گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی با مهرآرا سیر

برای اینکه از نحوه گرفتن وقت سفارت تحصیلی آلمان به خوبی آگاه شوید بودن یک مشاور که کامل بر امور تسلط داشته باشد، بسیار مهم است. همانطور که گفتیم این کار از حساسیت بالا برخوردار است.

زمانی هم که حساسیت بالا باشد نگرانی شما بیشتر میشود. مخصوصا قرار است مصاحبه انجام دهید اگر بخواهد با استرس این مسائل همراه شود، خیلی شرایط سخت میشود. برای مثال اگر بخواهید مدارک خود را به صورت ناقص همراه خود ببرید کار شما ممکن از مدت ها عقب بیفتد. به همین دلیل دانستن کوچکترین نکات و توجه به آنها بسیار حیاتی است.

ما با تجربه ای که در این زمینه داریم تمام نکات را به شما میگوییم تا با قدرت برای مصاحبه حاضر شوید و کار شما به درستی پیش رود. از طرفی گاهی اوقات شما نیاز به گرفتن وقت سفارت ویزای دانشجویی آلمان فوري دارید. اگرچه همانطور که گفتیم در حال حاضر امکان گرفتن وقت فوری وجود ندارد اما باز هم میتوانیم به شما در این زمینه کمک کنیم. برای اینکه اطلاعات دقیق تری در این زمینه به دست آورید میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

هزینه گرفتن وقت سفارت ویزای دانشجویی آلمان

در هنگام گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی باید هزینه بپردازید. اینکه هزینه وقت سفارت ویزای دانشجویی آلمان چقدر است بستگی به این دارد که به کدام شرکت برای تعیین وقت سفارت آلمان برای ویزای دانشجویی مراجعه کردید. معمولا هزینه برای هر نفر تقریبا 500 هزار تومان میباشد. که از این میزان بخشی به شرکت مربوطه تعلق میگیرد و باقی صرف کارهایی که برای تعیین وقت سفارت آلمان دانشجویی انجام میگیرد، میشود. برای اینکه هزینه دقیق را بدانید میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید.

برای مشاوره در زمینه گرفتن وقت سفارت آلمان ویزای دانشجویی

همین حالا با ما تماس بگیرید

 

4.9/5 - (31 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟