بررسی شرایط و مدارک ویزای آلمان توریستی

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین کشورهای اروپایی، آلمان است که امروزه بسیاری از افراد با اهدف خاصی (تحصیل، کار، سفر)که دارند، خواهان رفتن به این کشور زیبا هستند. کشور آلمان را به نام جمهوری فدرال می شناسند و پایتخت آن در گذشته شهر بن و حالا شهر برلین می باشد. دلیل شهرت این کشور، دانشگاه های رایگان، وضع اقتصادی عالی، تحصیلات با کیفیت بالا و تنوع فرهنگی است، که همین نکات برجسته بسیاری از جوانان را جذب کشور آلمان می کند.در ادامه به بررسی اطلاعاتی در رابطه به ویزای توریستی آلمان می پردازیم.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

آشنایی با کشور آلمان

کسی که قصد مهاجرت یا سفر به این کشور دارد، می بایستی ویزای آلمان را گرفته تا بتواند به وسیله آن و به راحتی وارد آن کشور شود. یکی از ویزاهای پر طرفدار در ایران، ویزای توریستی آلمان می باشد. در ادامه این مطلب، قصد داریم به نحوه گرفتن ویزا توریستی آلمان بپردازیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با شرایط اخذ گرفتن ویزا و مدارک لازم تا پایان این مقاله همراه ما باشید. اگر که وقت مطالعه این مقاله را ندارید، می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید و از نظرات کارشناسان و مشاورین ما بهره مند شوید.

دانستن روش های گرفتن اقامت آلمان به دلایل مختلفی دارای اهمیت است. اول اینکه آلمان کشوری است که از لحاظ جذابیت و امکانات بسیار موقعیت خوبی دارد، از این رو افراد آن کشور را هم برای سفر رفتن و هم برای اقامت بسیار انتخاب می کنند.

ویزای توریستی آلمان با دعوتنامه به چه معنی است؟

یکی از روش های مطمئن گرفتن ویزای توریستی آلمان، ارائه دعوتنامه می باشد، شما با داشتن آن به راحتی و با پرداخت هزینه ای سریع تر به این ویزا دست پیدا کنید.

لازم است بدانید که دعوتنامه حتما باید از سوی یکی از بستگان و افراد درجه یک خانواده شما باشد تا از نظر سفارت آلمان مورد تایید قرار گیرد. در نظر داشته باشید که در متن دعوتنامه باید تمام مشخصات متقاضی، محل اقامت و مدت زمان ورود و خروج آن فرد فرستنده در آن ذکر شود و اگر آن فرد حامی مالی شما هم باشد، باید در متن دعوتنامه آورده شود.

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای توریستی آلمان

همین حالا با ما تماس بگیرید

ویزای توریستی آلمان بدون دعوتنامه به چه معنی است؟

این بخش از مقاله به شما می گوید که بدون دعوتنامه هم می توانید اقدام به گرفتن ویزای توریستی کنید. برای اخذ ویزای توریستی کشور آلمان  باید گردش حساب قوی و تمکن مالی داشته باشید، تا بتوانید از پس هزینه های آن برآیید. در این مورد می بایستی در فرم مربوطه محل اقامت خود (هتل، مسافرخانه و …) را مشخص کنید.

لازم به ذکر است که در صورت نداشتن دعوتنامه، می توانید از شرکت های معتبر و بزرگ و افراد دیگر دعوتنامه بگیرید، تا شانس گرفتن ویزای توریستی آلمان را افزایش دهید.

برخی از شرکت های معتبر برای ارائه دعوتنامه، از متقاضیان خود طلب وثیقه می کنند که از برگشت فرد درخواست کننده به ایران و نگرفتن پناهندگی مطمئن شوند و بعد از بازگشت به ایران، وثیقه را به فرد باز می گردانند.

آشنایی با انواع ویزای توریستی آلمان

همان طور که می دانید، برای ورود به کشور آلمان، باید قبل از هر چیز، اقدام به اخذ ویزای همان کشور کنید و با فراهم آوردن شرایط و پرداخت هزینه های مربوطه و آماده سازی مدارک لازم خود را آماده گرفتن ویزا کنید و تمام مدارک و گواهی های ترجمه شده به سفارت آلمان فرستاده شده و بعد از استعلام و بررسی های لازم، نتیجه نهایی را به شما اعلام می دارند.

شما با گرفتن ویزا توریستی آلمان می توانید در آن زمان مشخص شده، مدت کوتاهی را در آن کشور بگذرانید و از جاذبه های دیدنی و شهرهای زیبا ی آن نهایت لذت را ببرید.

البته لازم است به شما بگویم برخی از افراد با گرفتن ویزای توریستی، قصد مسافرات و خوشگذرانی در آنجا را نداشته و با هدفی دیگر وارد کشور آلمان می شوند.

این نوع از ویزای توریستی کاربردهای فراوان و مختلفی دارد که افراد با دلایل و اهداف خاصی که دارند برای سفر به این کشور اقدام به اخذ گرفتن ویزای توریستی می کنند، که در این قسمت از مقاله به انواع ویزای توریستی کشور آلمان می پردازیم.

  • ویزای توریستی -گردشگری
  • ویزای توریستی- بازدید از خانواده و بستگان
  • ویزای توریستی – تجاری
  • ویزای توریستی – درمانی

 

چگونه ویزای توریستی آلمان را بگیریم

شرایط گرفتن ویزای توریستی آلمان

سفارت کشور آلمان برای دادن ویزای توریستی، یکسری شرایط و قوانین را برای ورود گردشگران به آن کشور وضع کرده است که به شرح زیر می باشد:

  • گردش حساب قوی : برای ویزای توریستی آلمان گردش 3 ماه اخیر فرد درخواست کننده از اهمیت بالایی برخوردار است .در گردش حساب فقط به تعداد تراکنش ها توجه داشته و اهمیتی به مبالغ ورودی و خروجی از حساب نخواهند داشت. توصیه می شود که برای اخذ ویزای توریستی آلمان هیچ وقت از گردش حساب و تکمن مالی جعلی و غیر واقعی استفاده نکنید، چراکه هنگام استعلام مدارک از سوی سفارت آلمان، متوجه این موضوع شده و درخواست شما برگشت خواهد خورد.
  • تاریخچه سفری مناسب: فرد متقاضی جهت گرفتن ویزا توریستی آلمان دست کم باید یک الی دو مرتبه به کشورهای خارجه سفر کرده باشد، تا بتواند برای گرفتن ویزا اقدام کند. البته لازم است بدانید که منظور از سفر خارجه، سفر به کشورهای اروپایی نیست بلکه شما می توانید با سفر به کشورهای اطراف ایران هم اقدام به گرفتن ویزا کنید.
  • توانایی مالی بالا یا تمکن مالی مناسب: فرد متقاضی باید شرایط مالی یا تمکن مالی خوب و مناسب برخوردار باشد، تا بتواند برای گرفتن ویزا توریستی آلمان اقدام نماید. توصیه مشاوران و کارشناسان گروه مسافرتی مهر آراسیر به شما عزیزان این است که جهت درخواست ویزا، مانده حساب فرد باید بین 80 تا 100 میلیون باشد و تمکن مالی باید به یورو صادر شود.

مدارک لازم برای ویزای توریستی آلمان

برای گرفتن ویزای توریستی آلمان یکسری مدارک لازم است که باید توسط دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی برگردانده شود. برای تایید مدارک خود لازم نیست به ادره پلیس یا دادگستری مراجعه کنید، چرا که تمامی مدارک شما از سوی سفارت آلمان مورد بررسی قرار می گیرد. مدارک لازم برای ویزای توریستی آلمان شامل موارد زیر می باشد:

  • داشتن دعوت نامه ( اگر که دارید)
  • رزرو بلیط رفت و برگشت بلیط هواپیما به همراه رزرو هتل ( واچر هتل)
  • یک قطعه عکس
  • داشتن پاسپورت ( 6 ماه اعتبار به همراه یک صفحه خالی)
  • تمامی پاسپورت های فرد متقاضی + به همراه ویزاهای گرفته شده
  • ارائه مدراک هویتی
  • ارائه نامه ای که در آن هدف شما از گرفتن ویزای توریستی و زمان برگشت شما به ایران را نوشته شده باشد.
  • گردش حساب بانکی فرد متقاضی (3 ماه گذشته)
  • ارائه فرم درخواست به زبان آلمانی یا زبان انگلیسی

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای توریستی آلمان

همین حالا با ما تماس بگیرید

تمکن مالی برای ویزای توریستی آلمان

همان طور که در مطالب بالا متوجه شدید، کسی که اقدام به اخذ ویزای توریستی آلمان می کند باید شرایط مالی خوبی داشته باشد تا بتواند از پس هزینه های آن برآید.

در کل؛ هزینه ویزای توریستی آلمان بین 3 الی 5 میلیون تومان می باشد. این مبلغ ذکر شده تمامی هزینه های آن نمی باشد و شما می بایستی به غیر از آن، هزینه دیگری را به خود سفارت کشورآلمان پرداخت کنید.

در صورت معمولی بودن وقت سفارت، مبلغ 81 یورو و در صورت پرمیوم بودن وقت سفارت شما باید 125 یورو پرداخت کنید. معمولی بودن یا پرمیوم بودن وقت سفارت هنگام مشخص کردن زمان سفارت شما و در سایت کارگزاری مشخص می شود.

سخن پایانی

همان طور که در این مقاله گفته شد، برای ورود و سفربه کشورآلمان و سایر کشورها، باید قبل از هرچیزی ویزای توریستی یا هر ویزایی که لازم است را اخذ کنید تا بتوانید مدت کوتاهی را در آن کشور بگذرانید.

برای گرفتن ویزای توریستی باید تمام شرایطی را که از سمت سفارت آلمان مشخص شده است را داشته و از تمکن مالی بالا و مناسبی برخوردار باشید. اگر که دعوتنامه داشته باشید خیلی راحت تر می توانید به ویزای خود دست پیدا کنید.

مجموعه مهر آرا سیر در زمینه انواع ویزا های دانشجویی نیز فعالیت دارد. از این رو گرفتن جهت وقت سفارت آلمان به خصصوص برای گرفتن وقت سفارت آلمان دانشجویی با ما تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان و مشاورین مجموعه مهر آراسیر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید تا از نظرات و پیشنهادات همکاران ما بهره مند شوید.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه. سوال تازه ای بنویسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟