ویزای کانادا سرمایه گذاری

کشور کانادا از جمله مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است، که سالانه بسیاری از افراد از سراسر جهان برای مهاجرت به این کشور و گرفتن اقامت این کشور درخواست ویزا می‌دهند. از جمله شیوه‌هایی که می‌توان به کشور کانادا مهاجرت کرد، مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کانادا است. اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا شرایطی را به دنبال دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری 2021

کشور کانادا یک کشور وسیع و توسعه یافته است. این کشور دارای بهترین شرایط برای زندگی است و مردم مقیم در کشور کانادا از نظر رفاه و امنیت، در وضعیت بسیار خوبی زندگی می‌کنند. سالانه تعداد بسیاری از مردم از سراسر کشورهای جهان، درخواست اخذ ویزا از این کشور را می‌دهند و با هدف‌های مختلفی به این کشور مهاجرت می‌کنند؛ در واقع کشور کانادا را به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان می‌شناسند. دولت این کشور شرایط بسیار خوبی را برای زندگی مهاجران فراهم آورده است. از روش‌های مهاجرت به کشور کانادا، می‌توان به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا اشاره کرد. مهاجرت از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 2021 ، یک روش بسیار مناسب و مطمئن برای افرادی است که خواستار مهاجرت به این کشور پهناور هستند.

برای مشاوره در زمینه شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 

همین حالا با ما تماس بگیرید

جزئیات مربوط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

در واقع از طریق این روش، فردی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری است می‌تواند بدون هیچ مشکلی و به همراه اعضای خانواده‌ی خود به کانادا مهاجرت کند. البته باید اشاره کرد که در حال حاضر دولت فدرال کانادا، هیچ برنامه‌ای برای مهاجرت افراد از طریق سرمایه گذاری ندارد.

با این حال متقاضیانی که خواستار مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا هستند، می‌توانند از طریق چند روش مختلف وارد عمل شوند. به بیان دیگر چندین ایالت در کانادا وجود دارد که، شرایط بسیار خوبی را برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری برای افراد فراهم آورده‌اند. در ادامه به بررسی جزئیات کلی مربوط به اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌پردازیم.

شرایط ویزای سرمایه گذاری کانادا

همانطور که اشاره شد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور، یک روش مطمئن برای مهاجرت افراد خواستار اقامت در کشور کانادا می‌باشد. افراد در این روش از مهاجرت ممکن است مسیر سختی را پیش رو داشته باشند؛ به معنای دیگر مسائل و جزئیات مربوط به مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا، ممکن است برای افراد عادی پیچیده باشد و آن‌ها در مواجهه با این موضوعات دچار مشکل شوند.

بهترین راه در چنین مواردی این است که افراد با یک وکیل مهاجرت مشورت کنند و راهنمایی‌های لازم را جهت مهاجرت از طریق این روش دریافت کنند. در ادامه فرد متقاضی لازم است که برای اخذ مدرک زبان خود اقدام کند؛ یکی از مهم‌ترین شرایط برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا، داشتن مدرک زبان است.

بطور کلی متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا و اقامت در این کشور از طریق سرمایه گذاری، باید مدرک زبان آیلتس جنرال با حداقل نمره‌ی 5 را اخذ کنند. در برخی موارد مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا، لازم است که متقاضیان حداقل مدرک تحصیلی لیسانس داشته باشند. به علاوه‌ی آن لازم است که افراد این مسئله را به اثبات برسانند، که توانایی مدیریت یک شغل به مدت چند سال در کشور خود را داشته‌اند تا فرایند مهاجرتی آن‌ها با درصد موفقیت بیشتری انجام شود.

بدین جهت لازم است که متقاضیان، مدارک لازم ویزای کانادا را با توجه به سوابق کاری و جواز کسب و کار برای تحویل به سفارت و کامل کردن پروسه‌ی مهاجرتی خود به کشور کانادا آماده کنند. علاوه بر آن ارائه‌ی مدرک اثبات کننده‌ی تمکن مالی کافی و گردش حساب مربوط به ماه‌های اخیر قبل از مهاجرت به این کشور توسط فرد متقاضی، امری ضروری است. میزان تمکن مالی کافی برای مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، باید حداقل 100 هزار دلار باشد.

بهترین سرمایه گذاری در کانادا

کشور کانادا از جمله کشورهای توسعه یافته‌ی جهان است، که در اوضاع اقتصادی بسیار خوبی به سر می‌برد. بنابراین مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌ گذاری، می‌تواند یک روش بسیار خوب برای مهاجرت باشد.

نکته‌ی واضح و مهمی که برای مهاجرت از این طریق به کشور کانادا باید به آن توجه شود، حداقل مقدار سرمایه‌ی لازم برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری  و همچنین بهترین سرمایه گذاری در این کشور است. میزان سرمایه‌ی لازم برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به این کشور نسبت به سایر کشورهای جهان کمتر است. در نتیجه شما می توانید با توجه به میزان و مقدار سرمایه تان بهترین سرمایه گذاری را در این کشور داشته باشید، شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از بهترین سرمایه گذاری در کانادا با ما تماس بگیرید.

کمترین مبلغ سرمایه گذاری در کانادا

سوالی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که حداقل سرمایه برای ویزای سرمایه گذاری کانادا چقدر می باشد.  همانطور که قبلا اشاره شد حداقل میزان سرمایه‌ی لازم برای مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا، بین 100 الی 350 هزار دلار کانادا می‌باشد. متقاضیان با اثبات داشتن تمکن مالی کافی برای اقامت در کانادا، می‌توانند با توجه به قوانین تعیین شده از سوی ایالات مختلف کانادا در یکی از این ایالات سرمایه گذاری کنند.

باید اشاره کرد که حداقل میزان سرمایه‌ی لازم برای سرمایه گذاری در ایالات مختلف کانادا، دارای مقداری متفاوت است؛ مثلا افراد جهت اقامت از طریق سرمایه گذاری ایالت منیتوبا، باید حداقل سرمایه‌ی 250 هزار دلاری داشته باشند. در ادامه به بررسی جزئیات دیگری درباره‌ی شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا می‌پردازیم.

شرایط مهم برای اقامت از طریق ویزا کانادا سرمایه گذاری

ایالات گوناگون در کشور کانادا، برنامه‌های مختلفی برای اقامت افراد از طریق سرمایه گذاری دارند؛ با این حال متقاضیان امکان اقامت در کشور کانادا از طریق هر یک از این برنامه‌ها را نخواهند داشت.

متقاضیان می‌توانند ابتدا برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا اقدام کرده و سپس بعد از دریافت این ویزا و گذراندن یک اقامت دو ساله در کشور کانادا، در نهایت برای داشتن اقامت دائم در این کشور اقدام کنند. نکته‌ای که وجود دارد این است که افراد در طی مدت زمان دو ساله‌ی اقامت در کانادا، نیازی به مدیریت کردن کسب و کار خود نخواهند داشت.

با این حال لازم است که گزارش‌هایی را درباره‌ی وضعیت کسب و کاری که در کشور کانادا دارند را، در طی زمان‌های مرتب به سفارت کانادا ابلاغ کنند. نکته‌ی مهم دیگر این است که اگر افراد در طی مدت زمانی که در یکی از ایالات کانادا از طریق سرمایه گذاری اقامت دارند اقدام به ترک ایالت مورد نظر کنند و به کشور خود بازگردند، ويزاي سرمايه گذاري كانادا برای آن‌ها باطل می‌شود.

در نظر داشتن تمامی شرایط ذکر شده جهت اقدام برای اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در این کشور برای خود و خانواده، امری مهم و ضروری است و می‌تواند رویه‌ی اقامتی در این کشور را به شکل قابل توجهی جلو بیاندازد. متقاضیان می‌توانند ابتدا برای اخذ ویزای کانادا با سرمایه گذاری اقدام کرده و سپس بعد از دریافت این ویزا و گذراندن یک اقامت دو ساله در کشور کانادا، در نهایت برای داشتن اقامت دائم در این کشور اقدام کنند.

روش‌های سرمایه گذاری در کانادا

همانطور که قبلا اشاره شد، کشور کانادا در وضعیت اقتصادی بسیار مناسبی به سر می‌برد؛ لذا اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت به این کشور از این طریق، می‌تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. از جمله روش‌هایی که افراد می‌توانند در کانادا سرمایه گذاری کنند، ثبت یک شرکت در ایالات مختلف کانادا است؛ بدین طریق که با ثبت یک شرکت در یکی از ایالات کانادا و واریز سرمایه‌ی خود در بانک‌های موجود در یکی از این ایالات، مبلغ مورد نظر در این بانک سپرده می‌شود.

بعد از راه اندازی کسب و کار مورد نظر توسط فرد متقاضی، باید در طی زمان‌های مرتب گزارشی مربوط به وضعیت کسب و کار به سفارت کانادا ابلاغ شود تا سفارت از توانایی اداره‌ی کسب و کار توسط فرد مورد نظر آگاه شود. در واقع در طی این مدت زمان دو ساله، ویزای سرمایه گذاری کانادا همان ویزای کار کانادا می‌باشد. داشتن این اقامت دو ساله در کشور کانادا از طریق اخذ این ویزا، اجازه‌ی تحصیل را برای فرزندان فرد سرمایه گذار در مراکز آموزشی کشور کانادا را فراهم می‌کند و علاوه بر آن، خود فرد و اعضای خانواده‌ی او از مزایای زیادی همچون بیمه‌ی درمانی برخوردار خواهند شد. در ادامه به بررسی دیگر مزایای حاصل از سرمایه گذاری در کشور کانادا می‌پردازیم.

مزایای سرمایه گذاری در کانادا

همانطور که اشاره شد، اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا مزایای زیادی را برای افراد به دنبال دارد. دولت فدرال کانادا با فراهم آوردن بهترین شرایط اقتصادی را جهت سرمایه گذاری افراد و ایجاد یک کسب و کار مناسب توسط آن‌ها در این کشور، دارا می‌باشد.

افراد از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا علاوه بر این که می‌توانند یک کسب و کار پر سود داشته باشند، بلکه قادر خواهند بود تا اعضای خانواده‌ی خود را نیز همراه خود به کشور کانادا ببرند. در چنین شرایطی امکانات بسیاری برای فرد و اعضای خانواده‌ی او فراهم خواهد آمد؛ امکان تحصیل و زندگی و داشتن یک شغل بسیار خوب برای خود و اعضای خانواده، از جمله بهترین ویژگی‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا است.

اخذ اقامت دائم کانادا برای خود و خانواده بعد از دو سال اقامت موقت در این کشور از طریق سرمایه گذاری، یکی از نکات مهم دیگر درباره‌ی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا است. اگر که فرزندان سرمایه گذار دارای سن کمتر از 8 سال باشند، می‌توانند به شکل رایگان در کشور کانادا تحصیل کنند.

افراد برای سرمایه گذاری در بعضی از ایالات کانادا، نیازی به داشتن مدرک تحصیلی بالا نخواهند داشت و تنها داشتن تجربه و سابقه‌ی مناسب در زمینه‌ی سرمایه گذاری و مدیریت کسب و کار برای آن‌ها کافی است. داشتن دانش کافی درباره‌ی زبان انگلیسی و فرانسوی، می‌تواند شرایط اقامت افراد در کانادا از طریق سرمایه گذاری را بهتر کند.

بهترین روش برای سرمایه گذاری در کانادا

ممکن است در ذهن متقاضیان سوالات بسیاری درباره‌ی اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری وجود داشته باشد؛  از جمله‌ی سوالات مهم درباره‌ی سرمایه گذاری در کشور کانادا این است که بهترین روش برای سرمایه گذاری در این کشور کدام است؟ از جمله بهترین روش‌های برای سرمایه گذاری در کانادا این است که از طریق برنامه‌های کارآفرینی استانی و یا ثبت شرکت در این کشور وارد عمل شویم.

افراد می‌توانند بعد از گذشت چهار سال از مهاجرت خود از طریق سرمایه گذاری به کانادا، به اخذ اقامت دائم از این کشور اقدام کنند. سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک در این کشور نیز امکان پذیر خواهد بود. شما عزیزان می توانید جهت کسب راهنمایی های لازم در رابطه با سوالات و همچنین جهت کسب  اطلاع از  مدت زمان گرفتن ویزای سرمایه گذاری کانادا وانواع ویزای سرمایه گذاری کانادا با ما تماس بگیرید. این مجموعه علاوه بر گرفتن ویزای سرمایه گذاری در زمینه اخذ ویزای توریستی کانادا نیز فعالیت دارد.

برای مشاوره در زمینه شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا 

همین حالا با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟