هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

کشور کانادا از جمله کشورهای پیشرفته و وسیع جهان است که موقعیت‌های بسیاری برای کار، زندگی، تحصیل و سایر فعالیت‌های افراد مختلف فراهم می‌کند. در طول سال تعداد زیادی از مردم از سراسر کشورهای جهان به دلایل مختلفی به این کشور مهاجرت می‌کنند و به همین دلیل، کشور کانادا را از جمله کشورهای مهاجرپذیر جهان می‌شناسند. هزینه ویزای کانادا با توجه به عوامل مختلفی تعیین می‌شود.

مهاجرت به کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای وسیع و توسعه یافته‌ی جهان است، که مردم شهروند این کشور از امنیت و رفاه زیادی با زندگی در آن برخوردار خواهند شد. در طول سال تعداد بی‌شماری از مردم از سایر کشورهای جهان به دلایل گوناگونی همچون، زندگی، تحصیل، کار، گردشگری و… به این کشور مهاجرت کرده و برای اخذ ویزای کانادا درخواست می‌دهند. از کشور کانادا، به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان یاد می‌شود

برای مشاوره در زمینه  هزینه های اخذ ویزای کانادا

همین حالا با ما تماس بگیرید

هزینه ویزای کانادا چقدر است؟

نکته‌ای که برای خیلی از افرادی که به دلایل گوناگونی به این کشور مهاجرت می‌کنند مهم است این است که،  قیمت ویزای دائم کانادا چقدر است و یا هزینه ویزا کانادا چقدر است؟ در واقع هزینه ویزا کانادا با توجه به عوامل متعددی قابل تعیین خواهد بود و با در نظر داشتن این قواعد و عوامل، می‌توان یک رنج مشخص برای هزینه‌ ویزای کانادا در نظر گرفت.

بطور کلی هزینه‌های لازم برای اخذ هر نوع از ویزا، با توجه به مراحلی که برای اخذ آن باید طی شوند قابل تعیین هستند و هر یک از این مراحل هزینه‌ی مشخص خود را خواهند داشت‌. در ادامه به بررسی عوامل مهم و موثر بر روی تعیین هزینه‌ی انواع ویزای کانادا می‌پردازیم و جزئیات مربوط به این هزینه‌ها را، به شکل کاملا دقیق زیر ذره‌بین قرار داده و مورد بحث قرار می‌دهیم.

عوامل موثر در تعیین هزینه ویزا کانادا

همانطور که اشاره شد، برای تعیین هزینه ویزای کانادا باید عوامل متعددی را مد نظر قرار داد و این عوامل عوامل تاثیر بسزایی بر روی تغییر نرخ هزینه ویزای کانادا دارند. از جمله هزینه‌هایی که برای مهاجرت به کانادا لازم است پرداخت شود، هزینه‌ی مربوط به مصاحبه می‌باشد‌. برای مهاجرت به کانادا قبل از اخذ ویزا اقدامات دیگری نیز لازم است انجام شود، که این اقدامات خود هزینه‌بر هستند.

مثلا افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، باید قبل از مهاجرت خود در کشور کانادا مصاحبه‌ای را انجام دهند که برای انجام این مصاحبه لازم است که یک بلیط رفت و برگشت تهیه شود؛ پس هزینه‌ی این بلیط نیز، باید جزئی از هزینه ویزای کانادا در نظر گرفته شود.

نکته‌ی دیگر این است که برای انجام این مصاحبه، ممکن است از افراد خواسته شود که یک کشور دیگر به غیر از کشور کانادا را به عنوان محل مصاحبه‌ی خود انتخاب کنند؛ برای حاضر شدن در این مصاحبه در کشور دیگر، لازم است که هزینه‌ی بلیط رفت و برگشت و همچنین هزینه‌ی هتل و محل اقامت پرداخته شود. در نتیجه این هزینه نیز، بر روی هزینه کلی اخذ ویزا تاثیر می‌گذارد. عوامل موثر دیگر بر روی تعیین هزینه ویزای کشور کانادا را در ادامه بررسی می‌کنیم.

هزینه‌ی اخذ گواهی پزشکی و استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

از دیگر عوامل موثر در تعیین هزینه ویزای کانادا، می‌توان به هزینه‌ی لازم برای اخذ گواهی پزشکی و انجام معاینه‌های پزشکی لازم اشاره کرد. از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزای کانادا، گواهی معاینه‌ی پزشکی است. قبل از سفر به کانادا مهاجران مورد معاینه قرار می‌گیرند و بعد از بررسی سلامت آن‌ها، گواهی پزشکی برای آن‌ها صادر می‌شود. در نتیجه فرد مهاجر باید هزینه‌ای را جهت اخذ گواهی پزشکی بپردازد.

هزینه‌ی استخدام وکیل مهاجرت به کانادا

در بعضی موارد، طی کردن مراحل مربوط به اخذ انواع ویزای کانادا فرایندی ساده نخواهد بود و ممکن است که برای افراد عادی پیچیده باشد. در چنین مواردی بهترین کار مشاوره گرفتن از یک شرکت مهاجرتی و استخدام یک وکیل مهاجرت است، که بتواند مشاوره‌های لازم برای اخذ ویزا را به افراد بدهد. استخدام وکیل مهاجرت خود یک پروسه‌ی هزینه‌بر خواهد بود و هزینه‌ای که لازم است برای استخدام وکیل مهاجرت پرداخته شود، حداقل 1000 دلار می‌باشد. البته با توجه به میزان تخصص و حرفه‌ای بودن وکیل مهاجرت برای انجام کارهای مربوط به اخذ ویزا، این هزینه متغیر خواهد بود.

هزینه‌های مربوط به تهیه‌ی مدارک مورد نیاز اخذ ویزا کانادا

افراد برای اخذ انواع ویزا کانادا، لازم است که مدارک مشخصی را به سفارت این کشور ارائه دهند. این مدارک خواسته شده، باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند؛ در نتیجه یک هزینه‌ی مشخص برای ترجمه این مدارک باید پرداخته شود. مدرک زبان آیلتس، از جمله مدارک لازم برای اخذ ویزا کاناداست که باید برای اخذ این مدرک نیز هزینه‌ای پرداخته شود. هر یک از مراحلی که برای اخذ ویزا کانادا باید طی شود، هزینه‌بر هستند؛ با جمع هزینه‌های این مراحل، هزینه ویزای کانادا به شکل کلی مشخص می‌شود.

نحوه پرداخت هزینه ویزای کانادا

برای تعیین وپرداخت هزینه ویزای کانادا  باید عوامل متعددی را مد نظر قرار داد و این عوامل عوامل تاثیر بسزایی بر روی تغییر نرخ هزینه ویزای کانادا و پرداخت هزینه ویزا کانادا  دارند. از جمله هزینه‌هایی که برای مهاجرت به کانادا لازم است پرداخت شود، هزینه‌ی مربوط به مصاحبه می‌باشد‌. برای مهاجرت به کانادا قبل از اخذ ویزا اقدامات دیگری نیز لازم است انجام شود، که این اقدامات خود هزینه‌بر هستند.

مهاجرت به کانادا با کمترین هزینه

همانطور که اشاره شد، برای تعیین هزینه ویزای کانادا باید عوامل متعددی که بر روی این هزینه تاثیر می‌گذارند را مد نظر قرار دهیم. شرایط سفر به کانادا از طریق روش‌های مختلف مهاجرت متفاوت خواهد بود و افراد در بعضی از شرایط پیش آمده، ممکن است برای مهاجرت به کانادا نیازی به پرداخت هزینه‌ی خاصی نداشته باشند.

دولت فدرال کانادا یک سیستم خاص را پای گذاری کرده است که از طریق آن، افراد متقاضی مهاجرت به کانادا می‌توانند بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای برای اخذ ویزای خود ثبت نام کرده و درخواست بدهند. در واقع در این سیستم ثبت نام در صورتی که افراد بتوانند شرایط لازم برای اخذ ویزا را داشته باشند و امتیازی که برای گرفتن ویزا لازم است به دست آورند، نیازی به پرداخت هزینه‌ی خاصی برای دریافت ویزای کشور کانادا نخواهند داشت‌.

دولت فدرال کانادا یک سیستم خاص را پای گذاری کرده است که از طریق آن، افراد متقاضی مهاجرت به کانادا می‌توانند بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای برای اخذ ویزای خود ثبت نام کرده و درخواست بدهند.

ویزای توریستی کانادا

از جمله عوامل موثر دیگر در تعیین هزینه ویزا کانادا، هزینه‌های لازم برای اخذ این ویزا است. هزینه ویزای کانادا با توجه به انواع مختلف این ویزا متغیر خواهد بود. از انواع ویزا کانادا، ویزا توریستی یک بار ورود یا ویزا سینگل است که هزینه‌ی پرداختی برای اخذ این ویزا برابر با 75 دلار می‌باشد. در صورت اینکه افراد بخواهند اقامت دائم داشته باشند، برای اخذ ویزا باید هزینه‌ای برابر با 200 دلار پرداخت کنند. اگر یک فرد بخواهد خانواده‌ی خود را همراه خود به کانادا ببرد، برای هر نفر باید هزینه‌ای برابر با 400 دلار را پرداخت کند.

هزینه ویزا مولتی کانادا

از جمله عوامل موثر دیگر در تعیین هزینه ویزا کانادا، نوع ویزا مورد نظر است؛ متقاضیان برای اخذ هر یک از انواع ویزای این کشور، لازم است هزینه‌ای متفاوت از ویزای دیگر را پرداخت کنند. برای مثال هزینه لازم جهت اخذ ویزا توریستی کانادا از طریق داشتن دعوتنامه، حدودا برابر با 300 دلار می‌باشد. هزینه ویزای 5 ساله کانادا، تحت تاثیر شرایط افراد متقاضی اخذ ویزا قرار داشته و با توجه به آن متغیر خواهد بود. افراد برای اخذ سوپر ویزا کانادا نیز، باید هزینه‌ای برابر با 450 دلار پرداخت نمایند.

هزینه ویزا کار کانادا

از دیگر روش‌های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق تحصیل و کار است. هزینه اخذ ویزا کاری کانادا، شامل هزینه دریافت مجوز کار در کانادا نیز خواهد بود که این هزینه چیزی حدود 150 دلار می‌باشد.

هزینه ویزا تحصیلی کانادا

افرادی که خواستار تحصیل در کانادا هستند نیز، باید هزینه‌ای برای اخذ مجوز تحصیلی کشور کانادا بپردازند. هزینه ویزا دانشجویی کانادا برای اخذ  مجوز تحصیلی برای هر یک از متقاضیان، حدودا برابر با 125 دلار است.

هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا

از نکات مهم دیگر درباره‌ هزینه گرفتن ویزا کانادا ، در نظر داشتن هزینه‌های مربوط به ورود به کشور کانادا و همچنین هزینه های اقامت در این کشور است. افرادی که با اهدافی همچون تجارت یا سرمایه گذاری قصد ورود به کشور کانادا را دارند، باید برای ورود به این کشور پهناور که از نظر اقتصادی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، هزینه‌ای برابر با 490 دلار را پرداخت نماید.

هزینه ویزای کانادا با دعوت نامه

نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی هزینه‌ی مهاجرت به کانادا، هرینه‌ی لازم برای اقامت در این کشور است؛  هزینه‌هایی همچون خورد و خوراک و یا تعیین محلی مناسب برای سکونت تا هنگامی که در کشور کانادا اقامت داریم. این عوامل همه و همه بر روی تعیین هزینه ویزای کانادا تاثیر می‌گذارند و باید در نظر گرفته شوند.

بهتر است که افراد قبل از اقدام به اخذ ویزای مورد نظر خود، اطلاعات لازم جهت اخذ ویزا و هزینه‌های مربوط به آن را به دست آورند؛ بهترین کار، مشورت با یک مرکز مهاجرتی و یا وکیل مهاجرت به کانادا است. توجه داشته باشید که هزینه های شما باتوجه به نوع دعوتنامه ای که برای شما فرستاده می شود متفاوت خواهد بود پس نوع دعوتنامه ارتباط مستقیمی با هزینه های شما دارد.

قیمت ویزای کانادا در ایران

اگر به دنبال گرفتن ویزای کانادا هستید و می خواهد از لیست هزینه ها مطلع شوید مشاورین مهرآراسیر در این زمینه بهترین اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهند. قیمت تمام شده ویزای کانادا در ایران با توجه به مراحل و مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزا مشخص می شود. جهت کسب اطلاع از هزینه درخواست ویزا کانادا، هزینه ویزا و بلیط کانادا با ما تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه شرایط و هزینه های گرفتن ویزای کانادا

همین حالا با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟