نحوه اخذ ویزای توریستی سوئیس

اخذ ویزای توریستی سوئیس که در بین دیگر ویزاهای مشابه برای سفر به کشورهای اروپایی کمترین میزان ریجکتی ها را به خود اختصاص می دهد، با توجه به وجود شرایط ایده آل از جمله تمکن مالی و همینطور دارا بودن گذرنامه یا سایر مدارک مورد نیاز به سادگی امکانپذیر است. پروسه اخذ ویزا سوئیس به ویژه ویزا شینگن تقریبا زمانبر بوده و از این رو بهتر است تا برای کاهش احتمال ریجکت شدن این پروسه نسبتا دقیق و حساس را به آژانس های مسافرتی حرفه ای و کاربلد از جمله مهر آراسیر واگذار کنید! اما با این حال در ادامه راهنما صفر تا صد اخذ ویزای توریستی کشور سوئیس را با شما به اشتراک می گذاریم.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

نحوه گرفتن ویزای توریستی سوئیس

دریافت ویزای توریستی سوئیس که با توجه به زمان حضور در سفارت یا کارگزاری سفارت سوئیس به دو دسته “ویزا عادی و ویزای فوری” تقسیم می شود، امکانپذیر است. مصاحبه ای در رابطه با دریافت این ویزا از متقاضیان انجام نمی گیرد و انگشت نگاری تنها مرحله پیش روی افرادی است که از نحوه اخذ ویزای توریستی سوئیس مطلع هستند.

شرایط گرفتن ویزای توریستی سوئیس

علی رغم اینکه ویزای توریستی سوئیس جزو ویزاهایی با کم ترین آمار ریجکتی به شمار می آید، اما در اختیار داشتن اطلاعات دقیق از شرایط گرفتن ویزای توریستی سوئیسبه شما کمک می کند تا شاهد هیچ مشکلی در طول پروسه گرفتن ویزا نباشید. توریسم به عنوان یک بعد مهم اقتصادی در سوئیس و بسیاری از کشورهای اروپایی شناخته می شود، بنابراین قوانین کشورهای شینگن به گونه ای است که محدودیتی را برای جذب توریست در خود جای نداده است. ولیکن برخوردار بودن از شرایط اختصاصی و عمومی برای دریافت ویزا توریستی اولویتی جدی برای متقاضیان محسوب می شود.

پیش از اشاره به اصلی ترین شرایط ویزای توریستی کشور سوئیس باید به این نکته مهم توجه کرد که اخذ ویزا سوئیس به ویژه برای افرادی که تا کنون سفر توریستی به این کشور نداشته اند، بدون دعوتنامه نیز امکانپذیر است، اما قطعا این پروسه کمی سخت و دشوار خواهد شد. در حالی که ویزای توریستی سوئیس با دعوتنامه می تواند شانس موفقیت متقاضی را تا چند برابر افزایش دهد.

  • ارائه گزارش گردش حساب 3 ماهه اخیر

ارائه گزارش گردش حساب سه ماهه اخیر در روند اخذ ویزای توریستی سوئیس بسیار حائز اهمیت است، البته که این گزارشات بدون در نظر گرفتن مواردی مانند میزان مبالغ خروجی و ورودی مورد بررسی قرار می گیرد. فراموش نکنید که صداقت اولین اصل در اخذ ویزای شینگن محسوب می شود، در صورتی که به هر دلیل صادقانه رفتار نکنید، باید در انتظار ریجکت شدن بمانید.

  • ارائه سند تمکن مالی خوب

برای سفر به کشور جذاب سوئیس باید از تمکن مالی خوبی برخوردار باشید، ارائه گزارش حساب بانکی شما مبنی بر اینکه حداقل 100 میلیون تومان در حساب وجود دارد، ضروری است. البته یورو ملاک بررسی تمکن مالی متقاضی اخذ ویزای توریستی است.

  • تجربه سفرهای خارجی حتی سفر به کشورهایی نظر عمان

تجربه سفرهای خارجی حتی سفر به کشورهایی نظیر عمان (کشورهای اطراف ایران) یکی از الزامات اصلی برای اخذ ویزا به شمار می رود. در صورتی که این تجربه را نداشته باشید، باز هم شانس کمی برای اخذ ویزا خواهید داشت، بنابراین توجه کنید که پیش از تقاضا اخذ ویزا توریستی سوئیس حتما نسبت به انجام چند سفر خارجی اقدام کنید.

در صورتی که با توجه به ارائه اطلاعات فوق، هم چنان با ابهامی درباره شرایط اخذ ویزا توریستی سوئیس مواجه هستید و یا اطلاعات نسبتا محدودی درباره شرایط دریافت ویزای توریستی سوئیس دارید، می توانید بدون فوت وقت و در هر ساعت از شبانه روز با کارشناسان مهر آراسیر تماس بگیرید.

مراحل ویزای توریستی سوئیس

مراحل ویزا توریستی سوئیس در سال جدید با توجه به وجود شرایط خاص کرونا همچنان مطابق سال های گذشته است. تکمیل فرم درخواست ویزای توریستی سوئیس 2021 با مراجعه حضوری به سفارت سوئیس و یا سایت رسمی سفارت در ایران اولین مرحله از مراحل اخذ ویزای توریستی سوئیس است. پس از تکمیل فرم درخواست، وقت سفارت تعیین شده و به اطلاع متقاضی می رسد. سپس متقاضی موظف است تا نسبت به تهیه کلیه اسناد و مدارک لازم اقدام نماید.

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای سوئیس توریستی 

همین حالا با ما تماس بگیرید

شرایط اخذ ویزا توریستی سوئیس با دعوتنامه و بدون دعوتنامه

پیش از این شرایط اخذ ویزا توریستی سوئیس را مرور کردیم، اما برای دریافت ویزا می توان از فرصتی عالی یعنی دعوتنامه استفاده کرد. اما شرایط دریافت ویزا با دعوتنامه و بدون دعوتنامه چگونه است؟

ویزای توریستی سوئیس با دعوتنامه

دریافت ویزا توریستی سوئیس با دعوتنامه با شانس بیشتری برای متقاضی همراه است، در حقیقت ارائه دعوتنامه معتبر به معنی تضمینی برای بازگشت متقاضی به کشور خود محسوب می شود. با توجه به این موضوع که در دعوتنامه مشخصه های مهمی مانند آدرس محل سکونت شخص فرستنده دعوتنامه، آدرس محل کار، مشخصات فردی و همینطور زمان اقامت شخص متقاضی درج می شود، قطعا این موضوع فرآیند اخذ ویزا را تسریع می بخشد.

ویزای توریستی سوئیس بدون دعوتنامه

دریافت ویزا توریستی سوئیس بدون دعوتنامه نیز امکانپذیر است، به این منظور برخوردار بودن از مهم ترین شرایط گرفتن ویزای توریستی سوئیس الزامی است. دریافت ویزای توریستی سوئیس بدون دعوتنامه برای افرادی که تابحال تجربه سفر به کشورهای اروپایی را نداشته اند، با سختی های ملموسی همراه خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا برای گرفتن ویزا توریستی سوئیس از کارشناسان مهر آراسیر مشاوره های لازم را دریافت کنید.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی سوئیس

مدارک لازم جهت اخذ ویزا توریستی سوئیس به دو نوع مدارک عمومی و مدارک اختصاصی تقسیم می شود. مهم ترین مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی سوئیس عبارت است از :

  • رزرو شدن بلیط هواپیما
  • رزرو اقامت در هتل
  • ارائه گردش حساب
  • ارائه گواهی اشتغال به کار یا اشتغال به تحصیل
  • ارائه فرم درخواست ویزا
  • گذرنامه های قبل و فعلی
  • نمایش دعوتنامه سفر به سوئیس
  • ترجمه اسناد به همراه اصل
  • ارائه سند بیمه مسافرتی
  • ارائه سند ازدواج در صورت تاهل

ارائه تمامی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی سوئیس جزء الزاماتی است که نمی توان تحت هیچ شرایطی برای آن استثناء قائل شد.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

دریافت ویزای توریستی سوئیس در کرونا

دریافت ویزا توریستی سوئیس در کرونا با توجه به احتمال منتشر شدن ویروس یا احتمال ناقل بودن متقاضی با محدودیت هایی همراه است و به طور دقیق تر برای امکان دریافت ویزا سوئیس توریستی یا عدم امکان دریافت ویزای سوئیس توریستی باید نسبت به کسب اطلاعات دقیق تر از کارشناسان مهر آراسیر اقدام کنید.

هزینه ویزای توریستی سوئیس

هزینه ویزا توریستی سوئیس به طور تقریبی بیش از 3 میلیون تومان برای هر متقاضی است. البته هزینه های اخذ ویزای گردشگری سوئیس صرفا محدود به همین رقم نیست و در صورتی که متقاضی، تمایل به دریافت وقت سفارت به صورت عادی یا فوری داشته باشد، هزینه ها تغییر خواهند کرد. وقت سفارت عادی 81 یورو و وقت سفارت فوری 125 یورو هزینه را برای متقاضی به همراه دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که هزینه بررسی درخواست ویزای توریستی برای کودکانی که کم تر از 6 سال دارند، کاملا رایگان است.

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای سوئیس توریستی 

همین حالا با ما تماس بگیرید

[ultimate-faqs include_category=’%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%a6%db%8c%d8%b3′]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟