بررسی مدارک لازم برای سفارت فرانسه

اگر قصد سفر به فرانسه را دارید در این مقاله مدارک لازم برای سفارت فرانسه را به شما میگوییم. برای اینکه بخواهید ویزا فرانسه بگیرید ابتدا باید از سفارت فرانسه وقت بگیرید تا بعد از تعیین وقت مدارک مورد نظر را برای افسر ویزا به سفارتخانه ببرید. در این محتوا در مورد تمام این مراحل توضیح داده شده است.

بررسی مدارک مورد نیاز سفارت فرانسه

قبل از اینکه مدارک لازم برای سفارت فرانسه را به شما بگوییم بهتر است شما را کمی با این کشور و نکاتی که در مورد گرفتن ویزای آن لازم است بدانید، آشنا کنیم.

فرانسه جزء کشورهای اتحادیه اروپا است و برای اینکه بتوانید به این کشور سفر کنید، باید ویزای شینگن داشته باشید. از این رو تمام مدارکی که برای گرفتن ویزای شینگن نیاز دارید همان مدارک لازم برای گرفتن ویزا از سفارت فرانسه نیز است.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

هر ساله تعداد زیادی از افراد برای دیدن از کشور فرانسه اقدام به گرفتن ویزا میکنند، با توجه به آنچه گفته شد، زمانی که ویزای فرانسه را گرفتید میتوانید در زمانی که ویزا اعتبار دارد به کشورهای دیگر حوزه شینگن نیز سفر کنید.

به احتمال زیاد اکنون دانستن مدارک لازم برای ویزا سفارت فرانسه برای شما جذاب تر هم شد. به دلیل ازدحام زیادی که برای گرفتن ویزا برای فرانسه وجود دارد اولین نکته ای که وجود دارد این است که تمام مدارک مورد نیاز را با دقت گردآوری کنید تا بعد دچار مشکل نشوید.

برای مشاوره در زمینه مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت فرانسه

همین حالا با ما تماس بگیرید

 

همانطور که در بالا به آن اشاره شد زمانی که میخواهید برای دریافت ویزا به سفارت فرانسه بروید یک سری مدارک لازم است تا آن را آماده کنید و با خود ببرید. مدارک مورد نیاز برای سفارت فرانسه شامل موارد زیر است:

  • پرینت نامه تایید وقت سفارت فرانسه ( در ادامه خواهیم گفت چطور برای گرفتن وقت اقدام کنید. )
  • دو عدد عکس ( عکس ها پس زمینه سفید داشته باشند و به تازگی گرفته شده باشند. )
  • نوشته ای حاوی متن که در مورد قصد شما از سفر بگوید.
  • پاسپورت ( پاسپورت شما باید یک صفحه خالی و حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد. )
  • آخرین ویزاهای اخذ شده
  • بلیط رزرو شده رفت و برگشت
  • بیمه نامه برای مدتی که در سفر هستید.
  • مدارک مربوط به رزرو هتل
  • دعوت نامه
  • اسناد مالی
  • اسناد شغلی ( در این نامه باید تاریخ شروع به کار شما، حقوق دریافتی و اینکه به شما مرخصی داده شده است، نوشته شده باشد. )
  • گواهی اشتغال به تحصیل ( اگر دانش آموز یا دانشجو هستید باید از محل تحصیل خود نامه اشتغال به تحصیل همراه داشته باشید. ) این مدارک جهت مهاجرت به فرانسه تحصیلی نیز مورد نیاز است. 
  • گواهی بازنشستگی ( اگر هم بازنشسته هستید باید فیش حقوقی بازنشستگی شما همراهتان باشد. )
  • ارائه سند ازدواج ( حتی اگر همسر شما در این سفر همراه شما نباشد باز هم باید سند ازدواج خود را ارائه دهید. )
  • پرینت فرم درخواست ویزا ( این فرم را زمانی که وارد سایت سفارت فرانسه میشوید باید پر کنید و از روی آن نسخه چاپی تهیه کنید و همراه خود داشته باشید. )
  • رسید خدمات مربوط به خدمات ویزای فرانسه ( این رسید نشان دهنده این است که هزینه های مربوطه را پرداخت کردید. هزینه ها با توجه به اینکه نوع ویزای درخواستی شما چه چیزی است، متفاوت میباشد. )

ترجمه مدارک لازم جهت سفارت فرانسه

در تمام مواردی که در بالا به آن اشاره شد، ترجمه مدارک برای سفارت فرانسه الزامی است. این ترجمه باید هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فرانسه باشد.

برای این کار مدارک گفته شد را به دارالترجمه ببرید تا این کار را برای شما انجام دهند. در هنگام ارائه این مدارک همگی باید مهر تایید دارالترجمه را داشته باشند تا مورد تایید افسر سفارت قرار گیرند.

گرفتن ویزای برخی از کشورهای دیگر نیاز به مهر و تایید دادگستری نیز دارند اما برای گرفتن ویزا از سفارت فرانسه این مهر و تایید نیاز نیست و فقط کافی است مدارک شما مهر و تایید دارالترجمه را داشته باشد.

گرفتن وقت سفارت فرانسه

قبل از اینکه مدارک لازم برای سفارت فرانسه در تهران را آماده کنید باید از سفارت فرانسه وقت بگیرید تا برای شما وقت مراجعه به سفارت و تحویل آنها به افسر سفارت را تعیین کنند.

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت فرانسه شامل یک سری اطلاعات است که شما باید در هنگام مراجعه به سایت آنها را وارد کنید. برای این کار ابتدا به سایت سفارت فرانسه بروید.

باید برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید ایمیلی حاوی اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره ارجاع سایت مربوطه، شماره پاسپورت، تاریخ تولد، تاریخ انقضا گذرنامه، تابعیت، جنسیت، شماره تماس و تاریخ سفر خود را ارسال کنید.

پس از ارسال ایمیل و بررسی آن وقت مورد نظر شما که همان مراجعه شما به سفارت است، مشخص میشود. حتما باید در زمان معین شده در سفارت حضور پیدا کنید اگر این کار را انجام ندهید وقت شما باطل میگردد و باید تمام مراحل را بار دیگر از اول شروع کنید و انجام دهید.

آماده سازی چک لیست مدارک سفارت  فرانسه با مهرآرا سیر

آماده کردن مدارک لازم برای سفارت فرانسه نیاز به این دارد که شما از تمام نکاتی که لازم است، اطلاع داشته باشید. زمانی که برای گرفتن ویزا و وقت از سفارت اقدام میکنید یک مدت زمانی میگذرد تا برای شما وقت تعیین گردد.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

از طرفی بررسی مدارک لازم برای سفارت فرانسه بسیار با دقت بالا از طرف افسر آنجا انجام میشود. به همین دلیل این پروسه بسیار وقت گیر است. فرض کنید با هیجان منتظر آماده شدن ویزای خود هستید تا برای سفر تفریحی یا کاری خود راهی فرانسه شوید اما متوجه میشوید که یکی از مدارک ارائه شده ناقص است.

آن زمان است که احساس بدی به شما دست میدهد و از اینکه دقت کافی را نداشتید ناراحت میشوید. به همین دلیل داشتن مشاور برای این کار بسیار میتواند کارساز باشد.

شما با مراجعه به مجموعه ما میتوانید کارهای خود را با خیال راحت به مهرآرا سیر بسپارید. ما با تجربه ای که در این زمینه داریم و همچنین با اطلاع بر قوانینی که هر روز اعمال میشود میدانیم که کدام راه و به چه صورت شما را سریع تر و راحت تر به ویزا میرساند.

پس اگر میخواهید برای آماده سازی مدارک لازم برای سفارت فرانسه اقدام کنید بهتر است ما را برای این کار انتخاب نمایید تا خاطره ای شیرین تر از سفری که در پیش رو دارید برای شما ایجاد کنیم.

گرفتن ویزا اولین قدم برای شروع سفر شما است پس اگر بخواهد شما را اذیت کند سفر را نیز به کام شما کمی تلخ میکند و خاطره بد به جای میگذارد. پس برای بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز سفارت  فرانسه با ما تماس حاصل کنید.

برای مشاوره در زمینه مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت فرانسه

همین حالا با ما تماس بگیرید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟