روش های گرفتن اقامت کانادا

 کانادا نیز همانند دیگر کشور ها برای پذیرش افراد مهاجر از تمامی دنیا روش های مختلفی را در نظر گرفته است.هریک از افراد متقاضی می بایست بر اساس شرایط زندگی و فردی خود یکی از روش های اخذ اقامت را انتخاب کنند و تمامی مراحل آن را به ترتیب یکی پس از دیگری طی کنند.

 در این بخش سعی داری به شما اطلاعات کامل و مفیدی را در خصوص روش های گرفتن اقامت کانادا ارائه دهیم.امیدواریم شما در مسیر رسیدن به اهدافتان بیش از پیش یاری کند.مفتخر هستیم که همراهی شما را در کنار خود داشته باشیم.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

کشور کانادا همانطور که آشنایی کامل دارید در شمال قاره آمریکا واقع شده است.این کشور طولانی ترین مرز خاکی و یا زمینی را با کشور آمریکا دارد.این کشور به دلیل سطح بسیار بالای رفاه اجتماعی و سطح بسیار مطلوب امنیت اجتماعی این روز ها انتخاب بسیار از افراد برای مهاجرت می باشد.آب و هوای این کشور بسیار زیبا تقریبا سرد و کوهستانی است.

این نکته قابل ذکر است که در بسیاری از مناطق کشور کانادا تراکم جمعیت پایین است.این موضوع سبب شده است که افراد بسیاری از سراسر جهان طالب مهاجرت به این کشور پهناور باشند.

می توان ادعا کرد تعداد کثیری از دانشگاه های کشور کانادا در تمامی جهان مطرح می باشند و از طرفی دیگر از سطح علمی قابل قبولی برخوردار هستند.مهاجرت به این کشور توسعه یافته از روش های متعددی امکان پذیر است که در ادامه  به توضیح و بررسی آن ها به طور مفصل می پردازیم تا شما عزیزان بتوانید تصمیم گیری درستی در مورد آینده خود داشته باشید.

نحوه گرفتن اقامت کانادا

نحوه گرفتن اقامت کانادا به توجه به شرایط هر فرد می تواند متفاوت می باشد که  می بایست با داشتن اطلاعات کافی در این باره بهترین روش را انتخاب کند. این روز ها تمامی افراد متقاضی مهاجرت به دنبال ارزان ترین راه برای اخذ اقامت کشور کانادا می باشند .سیستم اکسپرس انتری بستری را برای مهاجرت افراد ایجاد کرده است که نسبت به سایر روش ها مقرون به صرفه تر می باشد.

به طور کلی برای مهاجرت اگر موفق به اخذ ویزای کاری شوید برای شما بسیار کم هزینه خواهد بود چرا که شما در بدو ورود به هر کشور از جمله کشور کانادا از طریق ویزای کار مشغول به کار می شوید و درآمد خواهید داشت.هنگامیکه درآمد مطلوب داشته باشید به راحتی می توانید تمامی هزینه های زندگی شخصی خود و حتی خانواده را در سطح مناسبی پوشش دهید .

روش های گرفتن اقامت کانادا

کانادا نیز همانند دیگر کشور ها برای پذیرش افراد مهاجر از تمامی دنیا روش های مختلفی را در نظر گرفته است.هریک از افراد متقاضی می بایست بر اساس شرایط زندگی و فردی خود یکی از روش های اخذ اقامت را انتخاب کنند و تمامی مراحل آن را به ترتیب یکی پس از دیگری طی کنند.

روش های گرفتن اقامت کانادا بسیار متنوع است که در ادامه به بررسی و توضیح تعدادی از آن ها می پردازیم .

  • گرفتن ویزای کانادا از طریق کار
  • گرفتن ویزای کانادا از طریق ادامه تحصیل در مقاطع مختلف
  • اخذ ویزای کشور کانادا از طریق ازدواج
  • اخذ ویزای کشور کانادا از روش سرمایه گذاری به طرق متعدد
  • گرفتن ویزای کشور کانادا از طریق پناهندگی یا همان اخذ ویزای بشر دوستانه
  • گرفتن ویزای کشور کانادا از روش تولد فرزند در خاک این کشور

اقامت کانادا را در کوتاه ترین زمان بدست بیاورید!!

برای مشاوره با شماره های درج شده ما در سایت تماس حاصل فرمایید

گرفتن ویزای کانادا از طریق کار

این روش از اخذ ویزا محبوبیت ویژه ایی بین افرادی دارد که قصد مهاجرت به این کشور پهناور و پیشرفته را دارند.قابل ذکر است که این روش از گرفتن ویزا نسبت به روش های دیگر بسیار کم هزینه می باشد . به همین دلیل اولویت بسیاری از افراد دریافت ویزای کار است.

این مدل از ویزا اصولا برای افرادی که دارای تخصص,تجربه کاری و دانش مطلوب زبان انگلیسی هستند مناسب می باشد.اداره مهاجرت کانادا امتیاز بندی خاصی را برای این نوع از ویزا اعلام کرده است یا به عبارتی دیگر مهاجرت کار به کشور کانادا دارای سیستم رتبه بندی برای افراد مهاجر می باشد.

دولت این کشور افراد مهاجر را براساس توانمندی هایشان رتبه بندی می کند تا بتوانند در حوزه ی حرفه ی خود به راحتی فعالیت داشته و کسب درآمد کنند. سیستمی توسط دولت برای انتخاب افراد با تجربه وجود دارد که به آن اکسپرس انتری می گویند.این سیستم دارای دو مرحله می باشد..

1-در مرحله اول تمامی متقاضیان مهاجرت کاری می بایست پروفایل مربوط به سیستم اکسپرس انتری را به طور کامل به صورت آنلاین تکمیل کنند.اطلاعات خواسته شده در پروفایل اکسپرس انتری شامل موارد زیر می باشد.

  • ذکر تمامی مهارت های فردی و شغلی
  • بیان مهارت های زبان انگلیسی و یا فرانسه
  • ذکر تمامی تجربیات کاری
  • توضیح مدارک تحصیلی

تمامی فاکتور های ذکر شده دارای امتیاز خاص و ویژه ایی می باشند که افراد متقاضی دریافت ویزای اکسپرس انتری می بایست حداقل دارای مجموع 67 باشند تا بتوانند از این طریق برای اقامت کشور کانادا اقدام نمایند.

2-در مرحله ی دوم شما بعد از کسب 67 امتیاز وارد استخر اصطلاحا می شوید.در این مرحله مجددا امتیاز بندی صورت می پذیرد و حداقل امتیازی که می بایست در این مرحله کسب کنید 1200 می باشد.

از این 1200 امتیاز ,600 امتیاز آن کاملا مربوط به توانایی ها و مهارت های شخصی می باشدو 600 امتیاز دیگر مربوط به آن استان مد نظر شما در کشور کانادا است.هریک از استان های کشور کانادا در صورتی که به نیروی متخصص خاصی نیاز دارند باید به آن فرد دعوت نامه ارائه دهند تا آن فرد بتواند از مرحله ی به اصطلاح استخر به راحتی عبور کند و موفق به اخذ ویزای کاری کشور کانادا گردد.

پس از خروج از مرحله ی استخر به تمامی افراد خانواده ی فرد متقاضی ویزای دائم کشور کانادا تعلق می گیرد و در این صورت می توانند در اسرع وقت زندگی خود را در خاک کشور کانادا همانند یک شهروند کانادایی آغاز کنند و از تمامی امکانات رفاهی آن استان بهره ببرند.لازم به ذکر است پس از گذشت 3 سال زندگی و اقامت در کشور کانادا می توانند به راحتی پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

علاوه بر روش اکسپرس انتری , روش دیگری نیز برای دریافت ویزای کاری این کشور وجود دارد.جاب آفر از دیگر روش های اخذ اقامت کشور کانادا می باشد.بر اساس ویزای جاب آفر به شما ویزای موقت کشور کانادا تعلق می گیرد که پس از گذشت 3 سال به ویزای دائم کشور کانادا تبدیل می شود.

در این روش می بایست از طریق یک کارفرما به فرد متقاضی دعوت نامه ارسال می گردد.هر ساله دولت کانادا لیست مشاغل مورد نیاز هر استان را به صورت رسمی اعلام می کند و بر اساس مشاغل مورد نیاز هر منطقه می توانید برای دریافت ویزای موقت اقدام نمایید.لیست مشاغل مورد نیاز در برخی از سایت های معتبر در دسترس می باشد.

گرفتن ویزای کانادا از طریق ادامه تحصیل در مقاطع مختلف

یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت در بین افراد متقاضی این امر ادامه تحصیل می باشد.هر سال افراد بسیار زیادی از سراسر دنیا به دنبال ادامه ی تحصیل در مقاطع مختلف در کشور کانادا هستند که از این طریق قادر به دریافت ویزای کشور کانادا هستند.

متقاضیان ادامه تحصیل در کشور کانادا در رده ای سنی مختلف می توانند اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کنند.همانطور که در مطالب فوق اشاره شد کشور کانادا از سیستم آموزشی بسیار حرفه ایی و مطرحی در کل دنیا برخوردار است.لازم به ذکر است 15 دانشگاه از دانشگاه های کشور کانادا در لیست 300  دانشگاه برتر کل جهان می باشند.

فارغ التحصیلان دانشگاه در این کشور می توانند حداکثر به مدت 3 سال در این کشور اقامت موقت داشته باشند و در این مدت در جستجوی کار برای ادامه ی زندگی و همچنین دریافت ویزای دائم باشند.

اخذ ویزای کشور کانادا از طریق ازدواج

اخذ ویزا از طریق ازدواج بدین صورت است که هریک از زوجین می بایست از شرایط خاص و قابل قبول این کشور برخوردار باشند.طرفین می بایست حداقل 18 سال سن داشته باشند و همچنین ازدواج باید به شکل رسمی ثبت گردد.

هر گونه ازدواج غیر واقعی برای فرد عواقب خطرناکی به دنبال دارد.بعد از 3 سال که دولت از پابرجا بودن ازدواج اطمینان حاصل کرد برای فرد خارجی ویزای دائم کشور کانادا صادر می گردد.

اخذ ویزای کانادا از روش سرمایه گذاری به طرق متعدد

همانطور که به وضوح می دانید این روش از مهاجرت به کشور کانادا نیازمند تمکن مالی قابل قبولی برای دولت این کشور می باشد.اگر از سرمایه کافی و خوبی برخوردار هستید یکی از بهترین و آسان ترین روش های مهاجرت ,اخذ ویزا از طریق سرمایه گذاری می باشد.به این نکته نیز باید اشاره داشت که با سرمایه ی در دسترس علاوه بر اخذ ویزای دائم کشور کانادا ,قادر هستید که کارآفرینی داشته باشید و سرمایه ی خود را بیش از پیش افزایش دهید.

گرفتن ویزای کشور کانادا از طریق پناهندگی و یا همان اخذ ویزای بشر دوستانه

یکی از غیر مطمئن ترین روش های ورود به خاک کشور کانادا ,پناهندگی می باشد.این روش از مهاجرت به هیچ عنوان توسط هیچ یک از موسسات مهاجرتی توصیه نمی گردد چرا که عواقب بسیار خطرناکی را به دنبال خواهد داشت.باید اشاره داشت که قوانین مربوط به پناهندگی هر روز در حال تغییر توسط دولت های کشور ها می باشد و به طور کلی نگاه جالبی نسبت به افراد پناهنده وجود ندارد .به بیانی دیگر هیچ آینده ی روشن و تضمینی در رابطه با افراد پناهنده وجود ندارد.

 گرفتن ویزای کشور کانادا از روش تولد فرزند در خاک این کشور

تمامی کشور های دنیا برای صدور ویزا از طریق تولد فرزند دو روش کلی دارند.تعداد زیادی از کشور ها در این مورد اصل خون را در نظر گرفته اند .بر طبق این اصل تابعیت فرزند از تابعیت والدین پیروی می کند.این تابعیت در بسیاری از کشور ها از طریق مادر منتقل می گردد و در کشور های معدودی از جمله ایران از طریق پدر تابعیت به فرزند منتقل می شود .

اقلیت کشور ها در مورد اخذ ویزا از طریق تولد فرزند ,اصل خاک را در نظر گرفته اند.بر اساس این اصل فرزند در هر خاکی که متولد شود تابعیت همان کشور را پذیرا می باشد. روش های ذکر شده در مطالب فوق برای مهاجرت به خاک کانادا مورد استقبال افراد متقاضی امر مهاجرت می باشد.

سریعترین راه مهاجرت به کانادا

هر یک از روش ها ی مطرح شده برای افرادی با شرایط ویژه مناسب می باشند .بر اساس تحقیقات کلی بعمل آمده سریعترین راه مهاجرت به کشور کانادا , مهاجرت از طریق ادامه تحصیل در مقاطع مختلف این کشور می باشد. مهاجرات به کانادا تحصیلی سریع ترین راه مهاجرت میباشد.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی کشور کانادا به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت شخص متقاضی به همراه دیگر مدارک هویتی
  • مدرک زبان انگلیسی و یا زبان فرانسه
  • ارائه ریزنمرات مقاطع تحصیلی گذرانده شده و همچنین ارائه مدرک دیپلم
  • ارائه تمکن مالی مناسب و کافی برای کشور کانادا
  • ارسال رزومه کاری و تحصیلی به همراه توضیحات دقیق و کافی
  • ارائه اسناد محل اقامت معین در کشور کانادا

راحت ترین راه اقامت کانادا

به طور کلی همانطور که به وضوح می دانید روش های اخذ اقامت هر کشور از جمله کشور کانادا  مراحل مختص به خود را دارد که می بایست تمامی مراحل تعیین شده با تمرکز کافی طی شود تا منجر به اخذ ویزا در انتهای راه گردد.

راحت ترین راه اقامت کانادا به شرط وجود تمکن مالی کافی و مناسب اقدام از طریق سرمایه گذاری می باشد .به عبارتی دیگر اگر فرد متقاضی از سرمایه قابل توجهی برخوردار باشد به راحتی می تواند از طریق سرمایه گذاری در استان مورد نظر کشور کانادا موفق به اخذ ویزای دائم این کشور شود.

از طریق وارد کردن سرمایه به این کشور می توانید هم برای خود و هم برای دیگر افراد خانواده ویزای اقامت در این کشور را دریافت نمایید. سرمایه ایی که وارد این کشور می شود از طریق شما در بخش کار افرینی می تواند نقش موثری داشته باشد و همچنین لازم به ذکر است که این نحوه سرمایه گذاری در استان های مختلف این کشور متفاوت می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص

از دیگر روش های بسیار محبوب بین متقاضیان امر مهاجرت ,اخذ ویزا از طریق تخصص می باشد.همانطور که در مطالب فوق اشاره شد ,سیستم اکسپرس انتری بر اساس تخصص افراد متقاضی امر مهاجرت طراحی شده است.تخصص و یا همان مهارت کاری از فاکتور های بسیار مهمی می باشد که دولت کانادا برآن تاکید ویژه ایی دارد .هنگامیکه افراد از تخصص و مهارت منحصر به فردی برخوردار باشند به راحتی می توانند در حوزه ی مهارت خود به سرعت مشغول کار شوند و از این طریق موفق به اخذ ویزای این کشور به شکل دائمی شوند.

اقامت کانادا هم به صورت دائم و هم به صورت موقت صورت

اقامت کانادا هم به صورت دائم و هم به صورت موقت صورت می پذیرد.بعد از اخذ اقامت به صورت موقت به طرق مختلف می توانید ان را به ویزای دائم تبدیل کنید. اقامت کانادا این روزها مورد استقبال بسیار از افراد از جوامع گوناگون می باشد چرا که این کشور از سطح رفاه زندگی نسبتا بالایی برخوردار است و همچنین ثبات اقتصادی در این کشور بسیار محسوس می باشد.

اخذ اقامت کانادا در عصر حاضر از روش های متعددی امکان پذیر است که هر یک از افراد جامعه با توجه به شرایط زندگی شخصی و خانوادگی خود یکی از روش های مطرح شده از طریق دولت این کشور را انتخاب می کنند.

نکاتی مهم و اساسی در رابطه با انواع اقامت در کانادا 

اقامت کانادا فوری

اقامت کانادا دارای مراحل مختلفی است که هر کدام از مراحل یاد شده می بایست در زمان معین طی شوند.اقامت کانادا به شکل فوری تقریبا امکان پذیر نمی باشد.برای طی کردن تمامی مراحل مهاجرت و اخذ ویزای این کشور به زمان نیاز است.

اقامت کانادا تضمینی

به طور کلی اخذ اقامت کانادا هم از طریق خود شخص صورت می پذیرد و هم از طریق موسسات مهاجرتی.اگر مراحل اخذ اقامت کشور کانادا از طریق موسسات معتبر و مطرح این زمینه انجام بپذیرد تقریبا تضمینی می باشد. لازم به ذکر است برای انتخاب موسسه مهاجرتی معتبر نیاز است که اطلاعات کافی در مورد روند عملکرد هر یک از آن ها داشته باشید تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.

اقامت کانادا را در کوتاه ترین زمان بدست بیاورید!!

برای مشاوره با شماره های درج شده ما در سایت تماس حاصل فرمایید

اقامت کانادا 2021

اقامت کانادا در سال 2021 همانند دیگر سال ها از قوانین منحصر به فرد خود برخوردار است که می بایست تمامی آن هارا برای اخذ ویزا مد نظر داشته باشید.

اقامت کانادا سرمایه گذاری

در صورت داشتن تمکن مالی کافی و مطلوب یکی از بهترین روش های اخذ اقامت کشور کانادا سرمایه گذاری می باشد.

اقامت کانادا از طریق استارت آپ

اقامت کانادا از طریق کارآفرینی و یا همان استارت آپ به شرط داشتن سرمایه کافی یکی از سریعترین روش های اخذ اقامت این کشور می باشد. بر طبق مطالب قبل را ه های دریافت اقامت کانادا متعدد می باشد و هر شخص با توجه به شرایط خویش می بایست انتخابی آگاهانه داشته باشد.

شرایط سنی مهاجرت به کانادا

برای اخذ اقامت این کشور حداقل سن 18 سال برای افراد متقاضی مهاجرت به کانادا می باشد.

بهترین روش اقامت کانادا

از بین روش های مطرح شده برای اخذ اقامت کانادا ,می توان ادعا کرد که بهترین روش اقدام از طریق تحصیلی می باشد.مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا از بهترین روش های اخذ اقامت کانادا می باشد که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد جوامع مختلف می باشد.

هزینه اقامت کانادا

هزینه ویزای کانادا از تعرفه های متفاوتی برخوردار است که کاملا به شهر مورد نظر بستگی دارد.برای مثال خرید یک متر مربع منزل مسکونی در شهر ونکوور حداقل 12 میلیون دلار می باشد.

هزینه مهاجرت به کانادا اگر از طریق موسسات صورت پذیرد از تعرفه های ثابتی برخوردار است و در صورتی که توسط شخص انجام پذیرد هزینه هایی ازقبیل هزینه صدور ویزا و انگشت نگاری را دارا می باشد.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟