ویزای فرانسه توریستی

اگر متقاضی دریافت ویزای فرانسه توریستی هستید، باید از جدیدترین شرایط دریافت ویزا در سال 2021 مطلع شوید، همچنین اطلاع دقیق از نحوه ارائه مدارک جهت اخذ ویزای فرانسه موضوع بسیار مهمی است که به پیشگیری از هر نوع احتمال ریجکتی کمک می کند. در سال 1997 با عضویت فرانسه در اتحادیه شینگن، شرایطی لحاظ شد تا دارندگان ویزای فرانسه بدون نیاز به دریافت ویزای مجدد برای سفر به 25 کشور دیگر مجاز شوند.

مهر آراسیر به عنوان یکی از معتبرترین دپارتمان های ارائه دهنده خدمات اخذ ویزا و وقت سفارت در ایران شناخته می شود. امکان تعیین وقت سفارت برای دریافت ویزای توریستی کشور فرانسه توسط مرکز مهرآرا سیر طی روند اداری کوتاه مدت، از جمله مولفه هایی است که باعث سهولت در کسب نتایج ایده آل برای متقاضیان سفر به فرانسه می شود. فراموش نکنید که برای دریافت مشاوره آنلاین با کارشناسان مهرآرا سیر در تماس باشید.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

پیگیری ویزای فرانسه توریستی

پیگیری ویزای فرانسه توریستی نیز مراحل خاص خودش را دارد، برای دیدن جواب درخواست ویزای شینگن بعد از انجام مصاحبه حضوری در سفارت و ارائه مدارک و پرداخت هزینه ها طی یک بازه زمانی 2 تا 3 هفته ای می توانید شاهد دریافت پاکتی حاوی پاسپورت خود باشید. پیگیری دریافت یا عدم دریافت ویزای فرانسه توریستی هم درست مانند سایر مراحل گرفت ویزا فرانسه زمان بر و البته هزینه بر خواهد بود، چه پیشنهادی بهتر از اینکه پروسه طولانی انتظار برای دریافت ویزا را به مجموعه ای حرفه ای محول کنید؟

مجموعه مهرآرا سیر تمامی مراحل صفر تا صد اخذ ویزا فرانسه توریستی را با توجه به دارا بودن کارشناسانی زبده در حوزه پارامترهای حقوقی دریافت ویزا، طی می نماید. در این صورت پس از ارائه جوابیه ویزای توریستی برای افراد جهت سفر به فرانسه، کارشناسان مجموعه با متقاضیان تماس گرفته و جواب مثبت یا منفی سفارت را به همراه توضیحات لازم به متقاضیان ارائه می نمایند.

مهرآرا سیر فرآیند اخذ ویزای توریستی فرانسه تضمینی را برای تمامی متفاضیان به بهترین شکل ممکن ترسیم می کند. با توجه به به روز بودن اطلاعات در حوزه اخذ ویزا شینگن، کارشناسان مهرآرا سیر این فرصت را فراهم می کنند تا بدون وجود هر نوع محدودیتی، علاوه بر سرعت در اخذ ویزا هر گونه احتمال ریجکتی نیز به حداقل ممکن کاهش یابد. ضمن اینکه متقاضیان دریافت ویزا می توانند به سادگی از تمامی جزئیات مراحل دریافت ویزا توسط کارشناسان مهرآرا سیر مطلع شوند.

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای فرانسه توریستی 

همین حالا با ما تماس بگیرید

دریافت ویزای توریستی فرانسه

روند درخواست برای دریافت ویزای توریستی فرانسه ممکن است پیچیده و ناامیدکننده باشد، خصوصاً برای افرادی که قبلاً هرگز مجبور به دریافت ویزا نبوده اند. با این حال اگر برای اخذ ویزای توریستی فرانسه برخی از مراحل را به خوبی دنبال کنید، می توانید در این فرآیند کاملا موفق باشید.

فرم درخواست ویزای شینگن توریستی فرانسه را از طریق سفارت فرانسه به صورت آنلاین تکمیل کنید، در صورتی که این امکان وجود نداشته باشد، باید حضورا به سفارت برای تعیین قرار ملاقات مراجعه کنید. اما باید بدانید که راه بسیار ساده تری نیز وجود دارد که می توانید بدون دغدغه و نگرانی از این راه برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنید، تماس با کارشناسان مهرآرا سیر راه ساده تری برای اخذ ویزا به ویژه ویزای توریستی فرانسه در کرونا است.

اسناد مورد نیاز را جمع آوری کنید، سپس قرار ملاقات را رزرو کنید و پرداخت هزینه های مورد نیاز را در اولویت قرار دهید. هزینه ها را پرداخت کنید. تکمیل فرم های مورد نیاز برای حضور در سفارت فرانسه مطابق با واقعیت های موجود، موضوع بسیار مهمی است که در صورت عدم رعایت آن به طور حتم درخواست اخذ ویزا برای شما رد خواهد شد. فراموش نکنید که تکمیل تمامی مدارک مورد نیاز برای طی شدن پروسه اخذ ویزا کاملا ضروری است.

ویزای توریستی فرانسه چند روزه است

در پاسخ به این سوال که ویزای توریستی فرانسه چند روزه است، باید ملیت و تابعیت فرد را مورد بررسی قرار داد. با توجه به ملیت تان برای سفر به فرانسه به مدت کم تر از 90 روز باید نسبت به دریافت ویزای توریستی فرانسه اقدام کنید. ویزای توریستی فرانسه امکان اقامت تا 180 روز در فرانسه را با تمدید مدت اقامت، به شما می دهد. بنابراین با توجه به دریافت ویزای فرانسه “توریستی” می توانید به مناطق و سرزمین های مشخص شده سفر کنید.

افراد ساکن در کشورهای عضو اتحادیه شینگن برای سفر به هر یک از 25 عضو این اتحادیه نیازی به دریافت ویزای توریستی ندارند. این در حالی است که هر یک از افراد تابع کشورهای غیر عضور اتحادیه، حتی برای سفر کوتاه مدت به فرانسه نیز نیاز به اخذ ویزای توریستی خواهند داشت.

اخذ ویزای توریستی فرانسه با دعوتنامه

به طور کلی اخذ ویزای توریستی فرانسه با دعوتنامه یا ویزای فرانسه با دعوتنامه در حقیقت به عنوان یکی از بهترین روش ها برای ارائه یک دلیل مهم برای سفر به این کشور شناخته می شود. در صورتی که برای سفر به فرانسه دعوت نامه معتبری را در اختیار داشته باشید می توانید با تکمیل تمامی مشخصات مرتبط با شخص فرستنده دعوت نامه، علت ارسال دعوت نامه و همینطور تکمیل تمامی اطلاعات مرتبط با محل سکونت، شماره تماس و شغل وی همه چیز درباره دلیل سفر به فرانسه را به افسر سفارت تفهیم کنید.

اخذ ویزای توریستی فرانسه بدون دعوتنامه

اگر سفر به فرانسه، اولین سفر شما به یکی از کشورهای عضو اتحادیه شینگن است و متقاضی اخذ ویزای توریستی فرانسه بدون دعوتنامه هستید، باید بدانید که در صورت بی اطلاع بودن از فرآیند اخذ ویزا شانس بسیار کمی در این رابطه دارید. به همین دلیل پیش از اینکه بی گدار به آب بزنید، بهتر است تا با کارشناسان در حوزه دریافت ویزای توریستی فرانسه در مجموعه مهرآرا سیر تماس بگیرید و اطمینان حاصل کنید که توانایی طی کردن این فرآیند دشوار را دارید.

دریافت ویزای توریستی فرانسه چقدر طول میکشد؟

دریافت ویزای توریستی فرانسه چقدر طول میکشد؟ این سوال یکی از مهم ترین و در عین حال اصلی ترین موضوعاتی است که متقاضیان سفر به فرانسه به ویژه سفرهای گردشگری با آن مواجه هستند. به طور معمول این فرآیند چیزی نزدیک به 14 روز به طور می انجامد. هر یک از متقاضیان اخذ ویزا فرانسه توریستی که سن آن ها 12 سال تمام است، باید برای مصاحبه و انجام انگشت نگاری حضورا به سفارت مراجعه کنند.

مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه

تکمیل تمامی مدارک لازم برای ویزای توریستی فرانسه الزامی است و در صورت ناقص بودن یک یا چند مدرک قطعا پروسه درخواست شما با ریجکتی همراه می شود. البته فراموش نکنید که برای اطلاع از دقیق ترین جزئیات مدارک ویزای توریستی کشور فرانسه می توانید در هر لحظه با کارشناسان مهرآرا سیر به صورت آنلاین، تلفنی و یا حضوری در تماس باشید.

  • پرینت اثبات دارا بودن میزان مشخصی از سرمایه یا تمکن مالی
  • ارائه بلیط رفت و برگشت
  • ارائه کلیه مدارک مرتبط با هتل و محل اقامت در فرانسه
  • ارائه دعوتنامه (در صورت وجود)
  • در صورت اشتغال در ادارات خصوصی یا دولتی نیاز به ارائه مدرک معتبر نمایش میزان حقوق دارید.
  • در صورتی که عضو هیئت علمی دانشگاه و یا دانشجو باشید، ارائه کارت دانشجویی ضروری است.
  • همراه داشتن 2 قطعه عکس که نهایتا 5 ماه گذشته نسبت به گرفتن آن اقدام کرده اید، ضروری است.
  • تکمیل فرم ثبت درخواست اخذ ویزا به صورت حضوری یا آنلاین در سفارت فرانسه الزامی است.
  • دارا بودن بیمه مسافرتی که پوشش دهنده حداقل مبلغ 30 هزار یورو باشد.
  • گذرنامه با حداقل 8 ماه اعتبار و کپی از تمامی صفحات آن

برای اطلاع از به روزترین لیست مدارک ویزای فرانسه توریستی با کارشناسان مهرآرا سیر در تماس باشید.

جهت مشاوره در زمینه اخذ ویزای فرانسه توریستی 

همین حالا با ما تماس بگیرید

هزینه ویزای توریستی فرانسه

قیمت ویزای توریستی فرانسه با توجه به مشخصات سنی متقاضیان تعیین می شود. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، در صورت اطلاع از شرایط ویزای توریستی فرانسه از طریق ارتباط با کارشناسان مهرآرا سیر می توانید به دقیق ترین جزئیان در رابطه با قیمت اخذ ویزا توریستی پی ببرید.

 قیمت ویزا فرانسه توریستی برای هر فرد بزرگسال بیش از 150 یورو و برای کودکان 6 سال و زیر 6 سال حدودا 25 یورو است. این در حالی است که هزینه اخذ ویزا از افرادی که سن آن ها بین 6 تا 12 سال تمام است، چیزی حدود 65 یورو خواهد بود.

فرم مشاوره آنلاین

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟ فرم زیر را تکمیل و ارسال کنید

[ultimate-faqs include_category=’%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%87′]

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
.
نیاز به مشاوره دارید؟